.:TemPah Disini~



SEJARAH DAN LATAR BELAKANG
Apa itu Morhabshi dalam ramuan Minyak?


Menurut Wikipedia: Morhabshi (English: Myrrh) merupakan bahan resin berwarna merah keperangan, diambil daripada getah kering pokok Commiphora Myrrha. Tumbuhan ini juga tumbuh di negara Somalia dan bahagian timur Ethiopia. Bahan getah beberapa spesies Commiphora dan Balsamodendron lain turut dikenali sebagai Morhabshi (myrrh), termasuk dari C. erythraea (kadang kala dikenali sebagai Morhabshi India Timur (East Indian myrrh), C. opobalsamum dan Balsamodendronkua.



Testimonial

Posted by kHuzai Selasa, Julai 6

Selamat datang para pelanggan Minyak Morhabshi.

sakit kepala dan untuk menegangkan muka.

sy mengalami sakit kepala yg teruk hingga ke bhg belakan, bila saya sapu dan buat urutan di kepala tengkok n bahu..allhamdulillah, berat n sakit kepala sy hilang..dan yg paling bestnya bila sy jdkan untuk urutan d muka, kulit muka terasa tegang dan nampak berseri....walaupun kdg kurang tidur...mesti cuba...

hashimah ramli - 100 BOTOL

Minyak Morhabshi Baik Untuk penawar gigitan serangga.

Saya telah melanggan minyak ini sejak awal tahun 2010.Pengalaman saya pertama ia lah saya pernah digigit serangga berbisa dan menggunakan minyak ini sebagai ubat dan ternyata hanya 2 minit sakitnya hilang. Yang kedua ialah Saya terkena benda tajam yang melukakan ditangan saya dan darah terlalu banyak. Syukor saya terbawa minyak ini dan menggunakannya dan ternyata darah terhenti dan kulit pun terus melakat dan tidak bernanah. Yang ketiga saya sejak 10 tahun yang lalu saya sering datang ke hospital untuk ambil ubat gatal,jika tidak gatal-gatal itu membawa kulit saya terluka (berkudis).Selepas saya melanggan minyak ini saja yang saya gunakan dan dia berkesan menyembuhkan yang gatal. Saya jarang ke hospital selepas saya gunakan minyak in. Terima kasih kepada pihak admin yang membantu saya memperkenalkan ubat minyak ini. Oleh kerana saya merasakan keberkesanan minyak ini maka saya mahu membuat pesanan lagi. TQ

Jaimis Bin Luntau - 20 botol.

Minyak yang berkesan samada dalaman atau luaran

Mengambil kesempatan bagi saya utk menulis di ruangan ini dimana sebelum ini telah disiarkan sms saya mengenai penyakit saraf yg telah saya alami selama 2 bln maka dgn ini saya nak berkongsi satu lagi cerita mengenai cucu kepada abang saya yg mana dia ni terlalu hyper, maka saya telah memberi 1 botol pada anak saudara saya, dia pun menyapukan keseluruh badan anaknya minyak tersebut, setelah beberapa hari dia pun menjadi hairan kenapa anaknya menjadi tenang(cool down)nenek dia pun hairan ingatkan dia tak sehat, dia sarankan anak nya buatkan ayam goreng untuk cucu dia, rupa2nya bukan dia tak sehat itu adalah penangan minyak morhabshi, dan ada lagi kawan2 saya yg mendapat menafaat dr minyak tersebut.

Halimah Morshidi - 20 botol

Memang berbaloi..

Pengalaman kakak saya sendiri.Dia memakai minyak ini kerana mengalami sakit kepala yang teruk setiap hari.Bagaikan tak percaya, sakit kepala nya hilang tiba2.Dia sendiri berkata minyak ini minyak ajaib.

JUSNIWATI BINTI SALLEH - 20

Minyak Morhabshi

Apabila saya menggunakan pertama kali,alhamdulilah ia amat mujarab sekali.Lenguh-lenguh dibadan saya hilang

wan suhaimy iskandar - 8

3 thn tak dapat tanggalkan cincin

Aslkm Kawan saya mengadu hal cincin emas dijarinya tidak dapat dicabut hampir 3 tahun.Pelbagai ikhtiar telah dilakukan seperti sabun,minyak masak dan minyak herha.Putus asa beliau nk pergi potong cincin tersebut.Saya syorkan minyak Mohabshi dengan berselawat atas Nabi 7 x beliau sekelip mata tanpa rasa sakit dengan mudah cincin tersebut berjaya ditanggalkan. Satulagi anak buah saya menangis setiap masuk magrib cuma sapu kat antara dua kening dia terus berhenti nangis. Sekian,KISAH BENAR

Azizul Rahman B.Manja - 16

kucing kena racun

Oleh krn beberapa pengguna bercerita ttg kucing, saya ingin berkongsi cerita drpd pemilik syrkt printing morhabshi. Anak beliau menemui seekor anak kucing yg termakan racun. Mereka memberi minum minyak morhabshi dan kini boleh dikatan sembuh sepenuhnya. Pada peringkat awal, racun itu menyebabkan ia bisu. Kini sudah bersuara semula. Alhamdulillah.

Cheguman (admin) - Melaka

Ubat Patah

Kucing jiran saya baru je berusia 2 bulan .Malang menimpa kerana dilanggar motor ,kaki kiri belakang patah,tulang pinggul patah serta tulang rusuknya sekali...saya terus suruh ambil minyak Mohabshi yg dibeli oleh jiran saya..Minyak di sapu dan sedikit urutan pada anak kucing tersebut...esok dah boleh berjalan walau pun terhincut-hincut sedikit...Terima kasih pada Allah kerana menemukan minyak mustajab ini...Amin..

Azizul Rahman B.Manja - 16

Ubat Patah

Kucing jiran saya baru je berusia 2 bulan .Malang menimpa kerana dilanggar motor ,kaki kiri belakang patah,tulang pinggul patah serta tulang rusuknya sekali...saya terus suruh ambil minyak Mohabshi yg dibeli oleh jiran saya..Minyak di sapu dan sedikit urutan pada anak kucing tersebut...esok dah boleh berjalan walau pun terhincut-hincut sedikit...Terima kasih pada Allah kerana menemukan minyak mustajab ini...Amin..

Azizul Rahman B.Manja - 16

Alhamdulillah.Minyak morhabshi memang berkesan

Anak sulung saya mengalami sakit gigi yang agak teruk..Oleh sebab dia juga mengalami masalah 'Autism'.jadi saya susah untuk mengetahui mana satu giginya yang bermasalah.Ini kerana giginya berlubang atas dan bawah.Lebih mengecewakan lagi,doktor gigi yang saya temui tidak mahu menampal atau mencabut gigi anak saya dengan alasan belum berumur 6 tahun.Lagi satu alasannya ialah tidak boleh menampal gigi yang sedang sakit.Hampir kesemua klinik gigi di bandar Kota Tinggi telah saya pergi, namun itu saja alasan yang saya dengar.Alhamdulliah,Allah itu Maha Besar.Selepas sembahyang Subuh saya tergerak untuk membuka laman web berkenaan ubat sakit gigi,dan Allah telah menemukan saya dengan satu laman blog (saya terlupa siapa blogger tu),dan terbaca khasiat minyak Morhabshi.Dari situlah saya terus menempah minyak morhabshi dan terus menggunakannya sebaik saja tempahan saya itu diterima.Dalam 2 hari saya menggunakan minyak morhabshi ( dengan mencelupnya ke kapas dan menyumbatkan di lubang gigi anak saya yang skit),Alhamdulillah kesannya amat ketara.Anak saya kurang nangis, boleh makan macam biasa dan tidurnya juga nyenyak..Kini setelah 3 minggu menggunakannya sakit giginya seperti tiada lagi.Saya mengucapkan syukur kepada Allah kerana menyembuhkan anak saya dan berterima kasih kepada semua pihak Morhabshi.com, kerana menghasilkan minyak Morhabshi yang bermanfaat kepada semua golongan.Amin.

mohd hakimi rizal bin abdullah - 5 botol

Selain berubat, dapat juga menjana income!

Alhamdulillah, kemujaraban minyak Morhabshi memang tidak dpt dinafikan lagi. Banyak yang telah sembuh dengan asbab minyak ini. Sakit gigi, luka, kurap, sakit perut, cirit birit, semuanya sembuh dgn izin Allah melalui minyak ini. Malah dengan minyak ini juga saya mampu menjana income sehingga cukup untuk menampung sementara menunggu hari gaji saya. Ini kerana sambutan yg hangat dan permintaan yang tinggi di Sarawak terhadap minyak Morhabshi amatlah memberangsangkan!

Asri bin Sapiee - 5 botol (Pakej C)

Penawar Santau

Saya mengalami penyakit kulit sejak berkahwin ,setelah menyapu minyak tersebut terasa sejuk dan tidak gatal lagi ,Syukur Alhamdullillah

Azizul Rahman B.Manja - 16

Penyakit Kulit akibat sihir

Saya pengamal perubatan tradisoinal telah memberikan sebotol minyak Morhabshi kat kawan saya kerana terkena sihir seluruh badannya berkudis,InsyaAllah hampir sembuh baru dua kali sapu.

Azizul Rahman B.Manja - 16

Kegunaan untuk binatang

Boleh juga di gunakan untuk binatang. Pelangan ana , ada seekor kucing yang tidak boleh membuka mata, tapi alhamdulillah ana suruh titikkan minyak Mohabarshi ke mata kucing sambil berselawat, keesokan harinya kucing itu dapat membuka mata . semua dengan keizinanNya . Wallahu'alam

Muhammed Raffi Shaik Allaudeen - 16

Testi dari Sarawak..

Mungkin ramai daripada anda sudah mengetahui atau telah membaca sedikit sebanyak info mengenai minyak Morhabshi sama ada melalui rakan atau link yang disediakan dalam blog ini. Memang saya tidak mahu komen lebih-lebih sehingga saya sendiri yang mencuba atau mereka yang terdekat dengan saya melihat keberkesanannya terlebih dahulu sebelum berkongsi manfaatnya dengan anda. Berikut ini adalah catatan ringkas seperti yang diceritakan kepada saya daripada mereka-mereka yang telah mencubanya.. ‘Kulit Melecur’-Lokasi:Bandar Baru Samariang Seorang surirumah terkena air panas ketika bekerja didapur dibahagian lengan menyebabkan kulitnya melecur teruk. Dalam keadaan kesakitan itu beliau telah menyapukan sedikit minyak dibahagian yang melecur tersebut dan dalam beberapa minit kulit tersebut tiba-tiba menjadi kempis dan kering serta kesakitannya berkurang. Ia juga telah menggurangkan kesan melecur/parut pada kulit berkenaan’ ‘Bengkak Bahagian Peha’-Lokasi:Kpg Kudei Seorang pelajar sekolah rendah sedang mengalami kesakitan beberapa hari dibahagian peha akibat bengkak. Walaupun sudah berurut tetapi masih tidak sembuh sepenuhnya. Ibu yang sudah risau telah cuba mengurutnya dengan minyak ini dan dengan tidak semena-mena bengkak dan sakit semakin hilang dan sembuh sepenuhnya. Ibu yang gembira itu telah berkongsi pengalaman dengan jiran sebelah dan berita baik itu telah menjadikan ibu yang asalnya tidak pandai mengurut tiba-tiba menjadi tukang urut asbab minyak yang digunakan. ‘Rambut Gugur’-Lokasi:Demak Laut Seorang kanak2 mengidap sejenis masalah kulit kepala yang kering sehingga keguguran rambut.Telah banyak usaha dilakukan tetapi apabila mencuba minyak ini dengan menyapu sedikit dibahagian kulit kepala,masalahnya terus berkurangan dan hilang. ‘Luka Kena Parang’-Lokasi:Kenyalang Park Seorang pekerja ukur tanah telah terkena parang semasa melakukan kerja-kerja dalam hutan dan telah menyebabkan luka sepanjang 1 inci serta dalam mengakibat darah keluar dengan cepat. Dalam hutan yang serba kekurang peralatan kecemasan minyak diletakkan sedikit dihujung jari dan disapu pada tempat luka dan dalam beberapa minit darah terus berhenti. Beliau dapat menyambung kerja-kerja yang masih berbaki tadi. ‘Sakit Gigi’-Lokasi: Perindustrian Demak Seorang pekerja kilang tiba-tiba mengalami sakit gigi yang amat sangat dan akibat menahan kesakitan itu.sehingga tidak dapat melakukan kerjanya. Seorang rakan yang melihat keadaan itu membantu dengan menggunakan minyak tersebut meletakkannya sedikit pada kapas dan ditekan pada bahagian gigi yang sakit. Tidak lama selepas itu kesakitannya hilang dan pekerja tersebut telah berminat dengan keberkesanan minyak tersebut dan telah membeli lebih 10 botol untuk dikongsikan manfaatnya kepada mereka yang lain. Sebenarnya banyak lagi cerita yang telah disampaikan kepada saya namun ruang masa yang agak terbatas untuk saya menulis kesemuannya disini. Itu belum lagi termasuk mereka-mereka yang mengalami gangguan yang berunsur rohani seperti (sihir, rasuk, bayi menangis malam, murung,sakat dan sebagainya. InsyaAllah mungkin pada kesempatan lain sambung cerita. Perlu diingat! Yang menyembuh bukannya makhluk, tetapi Allah jua yang Maha Menyembuh melalui makhluknya yang berupa minyak yang telah dibaca Quran dan doa dengan izin-Nya. Tujuan saya memperkenalkan minyak ini juga ada sebahagian dari usaha mengurangkan kebergantungan pesakit kepada perawat secara terus samada masalah yang beruba fizikal atau rohani. Ini kerana perawat juga adalah makhluk yang sudah semestinya mempunyai banyak kelemahan dan kemampuan yang terbatas dan Allah jualah sebaik-baik Penolong. Wallahu’alam.

sudir-rahman - Pakej G

Tidak boleh berjalan

Seorang saudara saya berusia 70an tahun tidak boleh berjalan, tempurung lututnya teramat kejap dan tidak bergerak langsung bila digoncang. InsyaAllah selepas saya sedekahkan sebotol minyak Morhabshi untuk diurut pada tempurung lutut dan pelipat kakinya, tempurung lututnya sudah boleh bergerak dan Alhamdulillah sudah boleh berjalan.

Md Junid Abdullah - 5 botol (Pakej C)

Gatal-gatal

Minyak Morhabshi ini berkesan untuk membantu menyembuhkan penyakit gatal2 yg dialami oleh anak saya, alhamdulillah..

Shifa - ...

Gangguan makhluk halus

Salam,saya sangat berpuas hati dgn minyak Morhabshi ini kerna dia membantu saya utk perubatan yg saya lakukan,sebelum ini saya menggunakan aura serta ayat2 Al'Quran utk menghalau makhluk halus tapi setelah saya menggunakan minyak ini lebih mudah lg bagi saya utk menghalaunya,rupa2nya makhluk halus ini takut juga dgn miyak morhabshi yg saya letakkan pada tubuh pesakit..bukan itu saja dia juga boleh merawat luka yg terkena benda yg tajam..saya berpuas hati dgn myk Morhabshi ini,terima kasih pd cikgu Azman kerna sudi memberi peluang pada saya utk menggunakan..myk morhabshi ini adalah myk serbaguna yg mana setiap rumah harus ada sebotol begitu juga didlm kenderaan kita..wassallam..

Rosli Bin Hj Md Darus - Pahang

Sakit Tulang Bahu,Pinggang Dan Kaki.

Sejak kecil lagi saya menggunakan minyak morhabshi sampai skrg.. Tahun 2000 Saya terlibat dalam kemalangan dan menyebabkan Tulang belakang bahu dan pingga saya sengal² dan saya menggunakan minyak morhabshi tiap² hari stelah telah memulihkan semula. Pinggang sya mengalami retak otot yang perlu memakan vitamin dan ubat sepanjang hayat. kaki kiri saya pula(food drop)atau kurang upaya sepauh kekal dan tak berfungsi. hampir 6bulan kaki sya membengkok dan xdapat lurus dengan sempuna.. Doc. kata kalau buat operation 50-50 sama ada sembuh atau terus lumpuh.. saya menggunakan minyak morhabshi dan alhamdulillah kembali lurus dan boleh berjalan semula sampai hari ini.. Jitra,Kedah (0126179128) http://biztomoney.blogspot.com

kHuzaiMie Mansur - 100

Mujarab!

Adik saya terkena pisau pemotong sayur, darah yang keluar agak banyak, sebaik sahaja menyapu minyak Morhabshi, dengan izin Allah, darah berhenti mengalir dan luka ditangan sudah hilang rasa sakit. Alhamdulillah

Mohd Nazri Ab Aziz - 5 botol

Serasi dengan keluarga

Saya mengenali minyak morhabshi kerana Cikgu Azman menempah iklan elektronik bagi mempromosikan morhabshi di Melaka. Beliau menghadiahkan saya sebotol dan rupa-rupanya telah menyelesaikan masalah anak-anak yang 'ketakutan' di waktu malam. Sekarang anak-anak saya sudah berani tidur di bilik masing-masing dan tidak 'diganggu' lagi. Ia baik utk kembung perut dll. Bermula dengan sebotol percuma, kini saya sudah membeli 20 botol krn rakan2 turut berminat.

Othman - Melaka

berak darah

Assalam, Alhamdulillah suami saya yg idap berak darah dah sembuh sepenuhnya bru 1 mggu minum. tqvm (mesej daripada chatrolMorhabshi)

kamariah - ...

Minyak morhabshi yang BAGUS....

Sebelum Aidilfitri 2009 saya telah pun membuat pembelian minyak morhabshi ini dan telahpun menggunakannya. Saya juga telah memberi beberapa botol kepada kawan saya dan beliau telah memberikannya kepada datuk dan adik beliau yang mana datuk beliau mengalami sakit kaki yang tidak dapat dibengkokkan... alhamdullillah sebaik sahaja meyapu bahagian lutut tidka berapa lama kaki dapat dibengkok dan dapat bergerak dengan lebih baik. Adik beliau pula telah menitikkan minyak morhabshi ini ke atas gigi yang sakit dan alhamdulillah gigi beliau tidak berasa sakit lagi...Terima kasih kepada Cikgu Man atas minyak morhabshi ini dan kesyukuran atas limpah kurnia ALLAH SWT atas nikmat dan khasiat alam yang tiada bandingannya.

MD NIZAM BIN HASHIM - D

baik untuk bayi

tahniah cheguman kerana berjaya memasarkan morhabshi melalui internet. Kami lebih mudah mendapat bekalan sekarang berbanding dulu. Alhamdulillah saya baru mendapat cucu lagi dan kiriman cikgu telah diterima sebelum raya. nampaknya cukup serasi dengan cucu baru saya ni.

Puan Aminah - Johor

lelah/batuk

sejak diperkenalkan minyak morhabshi oleh cikgu azman, anak saya (fatin) sudah jarang diserang lelah. Ia juga serasi menyembuhkan batuk.

Ibu Fatin - Melaka

ruam bayi

kulit bayi saya yang ruam/alahan semakin baik setelah saya sapu minyak ini beberapa kali. Suami saya juga gunakan di celahan jari kaki dia.

Samsiah Azrieen - Perlis

kulit alahan

Kulit saya memang alahan sejak kecil. Kalau salah makan, teruk le tergaru-garu terutama malam. Minyak morhabshi membantu saya menghilangkan kegatalan terutama di tempat-tempat tersorok seperti celah jari kaki, kelengkang dll. hargapun amat berpatutan...

Zack - Selangor

Bayi

Saya setuju dgn Puan Hazreen. Kita tak tahu sebab sebenar bayi kita menjerit terutama di waktu malam. Mungkin hanya kembung dan mungkin juga kerana sesuatu yang lain (gangguan dsb)

Nurhana - N. Sembilan

untuk bayi

saya syorkan ibu/bakal ibu menggunakan minyak morhabshi untuk bayi anda. Sebelum ini saya guna minyak Yuyi. Ternyata minyak ini lebih baik dari beberapa aspek.

Hazreen - Johor

minyak moharbshi teman setia anda...

Alhamdulillah,minyak moharbshi sangat mujarab untuk kegatalan kulit akibat alahan baik alahan makanan ataupun peluh(heat rashes). Begitu juga untuk bisul dan jerawat akan mengecut dengan cepat. Tidak menjadi masalah kita sapu berulangkali pada tempat yang gatal sebab ia tiada kesan sampingan berbanding ubat sapuan doktor yang meninggalkan kesan tompok pada kulit terutama pada kulit muka selain kesan sampingan steroid. Selain itu minyak ini juga mujarab untuk sakit gigi,titikkan pada gigi yg sakit,insyaAllah sakit gigi hilang. Begitu juga untuk sakit perut,baik apa juga sakit perut termasuk senggugut,insyaAllah. Botol minyak moharbshi yg kecil dan diperbuat daripada plastik memudahkan kita untuk membawanya kemana-mana sebagai teman disaat kecemasan...

Puan Maymot - Johor

Halaman : 1 2 3 4 5

Semakin hebat

Memang hebat! Saya telah mencubanya. Hanya sapu beberapa kali seminggu pada alat kelamin, urut perlahan-lahan dari pangkal ke hujung zakar, hasilnya ketara lebih hebat dari dulu. Malah isteri saya merasa perbezaannya. (ditulis semula berdasarkan email yg diterima - Admin)

Anak Jantan - Pahang

Pelajar Histeria

Saya adalah guru/warden asrama SM di Kelang. Minggu lalu seorang pelajar perempuan tiba-tiba kerasukan. Apabila saya sapukan minyak morhabshi pada badannya, dia menjerit: "panas... panas..." Namun dalam masa yg sekejap, pelajar itu terus diam.

Syamsul Hisham - Selangor

Serasi dengan anak-anak

Salam cheguman, Saya telah masukkan RM30 ke akaun bank cheguman untuk kiriman tempohhari.Produk memang bagus dan ada keserasian dengan anak-anak saya. Saya doakan usaha cheguman mendapat keberkatan dan terus menempah kejayaan. T.kasih Hamdan 019-3103271

hamdan samad - KL

Histeria di asrama

Saya memang dibekalkan oleh ibu saya minyak Morhabshi utk dibawa ke kolej. Pada suatu malam beberapa org rakan asrama saya menjerit secara tiba-tiba. Saya segera memberikan minyak ini kepada warden kami dan menyuruhnya menyapu pada leher, kening, ubun-ubun, dan sendi-sendi pelajar yg menjerit-jerit itu (sambil bersalawat). Dengan serta merta mereka berhenti menjerit. Alhamdulillah. Sebenarnya saya ada beberapa pengalanan lagi dgn minyak ini kerana keluarga kami memang sudah lama menggunakan minyak ini. Nanti saya ceritakan.

Maisara Mohd - Selangor

Penyakit kulit

Saya dapati minyak ini cukup baik utk sakit kulit. Anak kecil saya yang alahan pada kulit (bersisik) pun sekarang dah nampak tambah bersih kulitnya.

Sulaiman Basir - KL

Buasir

Saya telah lama mengidap buasir. Bila buang air besar, bercampur darah. Akhirnya rakan sekerja saya memberi saya sebotol minyak morhabshi. Alahamdulillah, setelah minum minyak ini, sudah lebih setahun tidak keluar darah lagi. Sekarang, saya dan keluarga memang sentiasa menyimpan minyak ini di rumah dan di dalam kereta. Minyak ini juga amat bagus untuk bayi saya.

Murad M Nor - Perak

Stroke dan Kebas Sebelah Badan

Nama : Normala Binti Md Desa email : mala.desa63@gmail.com Alamat : No 34,Lorong Mahsuri 4,Taman Mahsuri,11950,Bayan Baru,P.Pinang Telepon : 0135167414 Blog: http://cikgumala.blogspot.com Saya telah mengalami kemalangan jalanraya pada awal Mei lalu yang menyebabkan kecederaan pada bahagian kepala dan kesan dari kecederaan itu saya telah mengalami kebas dan lemah pada separuh dari tubuh saya sebelah kanan, dan setelah merujuk pada pakar dinyatakan saya menghidapi serangan strok TIA yang menyebabkan kesakitan dan kebas beberapa kali dalam tempoh 24 jam. Pada petang 24 Julai yang lalu saya menerima pesanan minyak morhabshi dan terus menggunakannya dengan mengurut bahagian sebelah badan yang kebas. Subhanallah...selepas solat Maghrib kesan kebas pada bahagian badan saya terasa beransur kurang. Sehingga kini saya teruskan rawatan mengurut sendiri bahagian badan saya dengan minyak Morhabshi. Kesan kebas dan lemah terasa berkurangan dan saya akan menjalani ujian ct scan pada 29 Julai ini mengikut jadual temu janji dengan doktor dan tak sabar untuk mengetahui perkembangannya.

Normala Binti Md Desa - Pulau Pinang

BARAH HATI

saya adalah pengamal perubatan tradisional. baru-baru ini saya dikunjungi pesakit barah hati yang kronik!! terlintas dihati saya ingin mencuba kemujarapan minyak morhabsi!!! lantas saya menyuruh pesakit tersebut menggunakan minyak tersebut dengan menitikkan minyak morhabshi lima titik kedalam air suam kemudian diminum airnya 3x sehari. ALHAMDULILLAH...nampak amat ketara perubahannya selepas 2 minggu dia mengamalkan seperti yang saya anjurkan, sehingga DOKTOR merasa hairan!!!

samsudin bin ibrahim - terengganu

Luka

Untuk luka memang mujarab. Kalau masuk hutan (perkhemahan), saya mesti bawa.

sakroni - Pahang

Sakit Gigi

Minyak morhabshi ini sungguh berkesan untuk sakit gigi. Saya pernah mengalami sakit gigi di tengah malam sehingga berair mata menahannya. Alhamdulillah, saya segera teringat pada minyak morhabshi yang memang telah lama keluarga saya gunakan. Saya mencelup secebis kapas ke dalam minyak ini dan menyumbat ke dalam gigi yang berlubang. Malam itu saya boleh tidur lena dan bercadang utk ke klinik esoknya. Namun, sakit itu terus hilang dan tak pernah berulang. Alhamdulillah.

azura - Pahang

Ulat air/gatal celah jari kaki

Sudah puas saya menggunakan pelbagai jenis ubat dan krim tapi tak sesuai. Celah-celah jari kaki saya berkulat dan berlendir. Apabila terkena air, pedih. Akhirnya seorang rakan menyuruh saya mencuba minyak Morhabshi. Alhamdulillah. Masalah tersebut telah selesai.

Mohd azmi - Kedah

Bayi menangis maghrib

Pada suatu petang saya mendengar bayi jiran saya menangis tak henti-henti. Saya segera melihatnya dan membawa minyak morhabshi. Mata bayi itu terbeliak sambil memandang ke atas. Saya menyuruh suami jiran saya itu menyapu minyak ini ke ubun-ubun, belakang telinga, tengkuk, dan sendi-sendi bayinya sambil membaca selawat. Alhamdulillah, bayi itu terus diam.

Norazhar - Selangor

testimoni saya

1. Isteri saya yang baru melahirkan anak sering sakit/lenguh belakang/pinggang. Setelah menggunakan minyak morhabshi beransur-ansur reda dan terus hilang (sekali sapu pada malam tu lepas tu tak pernah merungut sakit/lenguh belakang lagi sampai sekarang.. Alhamdulillah) . 2. Anak saya mengalami sakit perut memulas dan muntah2 baru2 ini. Setelah diberi minum air yang dicampurkan dengan beberapa titik minyak morhabshi disertai dengan menyapu minyak pada perut Alhamdulillah sembuh. 3. Bisul pada kaki yg kemerahan baru hendak menjadi Alhamdulillah terus terhenti dan tidak aktif lagi selepas disapukan minyak morhabshi. 4. Bnegkak/lebam akibat tersepit dan jatuh pulih dalam sehari semalam setelah disapu minyak morhabshi dua kali (Saya guna utk sahari semalam shj. Mungkin terus hilang bekas jika terus disapu pada hari ke2 dan ke-3, wallahua'lam) Dzulkhairi bin Yusoff - 68000 selangor

Dzulkhairi bin Yusoff - Selangor

asma/lelah

Saya ok. Tapi ada kakak di ofis saya mengadu anaknya yang berumur 6 tahun sudah beberapa kali diserang lelah. Baru lagi agaknya. Oleh kerana saya pernah membeli minyak morhabshi 5 botol, saya berikan pada akak tu sebotol. Beberapa hari slps tu akak tu bgtau asma anaknya dah kurang. Sekarang, sy jadi tukang order minyak morhabshi (agen sukarela) utk rakan-rakan ofis. ps: program ni? pucuk dicita ulam yang datang...

Saiful Anuar - Selangor

Kami menanti testimonial daripada anda.

0 comments

Related Posts with Thumbnails
Loading...

ISLAMIC DINAR & DIRHAM

Photobucket

BloGger Yg Best²~

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Hutang Amerika Syarikat:

$14 Trilion USD

National Debt Clock
Diskaun 1% ~ 4% diatas Terma & Syarat.
Discount 1% for Bunga Raya

Harga Ar-Rahnu AgroBANK

Jenis EmasHarga/gram
999
RM176.50
950
RM167.70
916
RM161.80
875
RM154.50
835
RM147.10
750
RM132.40
Hanya untuk barang kemas sahaja!! kemaskini : 3/6/2011
*Dealer GCP AD1487 - Khuzai Mansur
Seremban-Nilai,N.Sembilan.
>0126179128

Rangkain Dealer~
*AD1566 - Syaiful Azrien
Kinrara-Puchong-Cyberjaya-Semarak-Sentol
>0126910678
Blog -> ProNiagaEmas

*AD1650 - Che Abdullah
Nilai-Putrajaya-Kajang-Bangi-Serdang
>0134233378
FB - Che Lah

Malaysia Gold & Silver Spot