.:TemPah Disini~



SEJARAH DAN LATAR BELAKANG
Apa itu Morhabshi dalam ramuan Minyak?


Menurut Wikipedia: Morhabshi (English: Myrrh) merupakan bahan resin berwarna merah keperangan, diambil daripada getah kering pokok Commiphora Myrrha. Tumbuhan ini juga tumbuh di negara Somalia dan bahagian timur Ethiopia. Bahan getah beberapa spesies Commiphora dan Balsamodendron lain turut dikenali sebagai Morhabshi (myrrh), termasuk dari C. erythraea (kadang kala dikenali sebagai Morhabshi India Timur (East Indian myrrh), C. opobalsamum dan Balsamodendronkua.



Maksud Disebalik Filem 2012~

Posted by kHuzai Sabtu, Januari 15

Menjadi ketakutan pada semua semasa tayangan filem ni ditontokan... ramai yg gerun & memikirkan suasana ini betul2 terjadi...

Sapa antara korang yg belum tgk lagi filem 2012 ni?? Semestinya dah tengokkan? menakutkan..ada yang insaf,ada yang ditakuti dgn cerita yang menggambarkan "mcm ni ke kiamat nanti" sape yg percaya tu mintak insaf.... nauzubillah~ kiamat lebih dahsyat (tak terbayang akal kita) dari filem tu... tapi apa yang nak disampaikan dlm cerita tu ada maksud disebaliknya... ISRAEIL ni cukup pandai... Dlm Quran pun ade sebut,manusia paling bijak atas muka bumi ALLAH ni adalah ISRAEIL...... Dari semua bidang teknologi,ilmu,ciptaan,sains,ketenteraan,ekonomi...pendek kata semua la apa yg ada atas muka bumi ni...... So maksud yang disampaikan dari filem 2012 tu pun salah 1 kepandaian ISRAEIL memukau dunia~ yang menonton sebagai penonton hanya akan paham bulat2 pada cerita 2012 tu... yang berilmu akan menafsir bahawa cerita ni menjurus kepada kurafat kalau mendatangkan kepercayaan dlm diri seseorg... tapi saya akui ade yang percaya, ada yang 50~50 betul ke mcm ni kiamat... tapi itu semua atas diri sendiri.... cuma kita kena balik pada iman & islam...

Ok,nak cerita maksud dari cerita tu yang tersirat mungkin 1~10% je yang menonton tau apa yang nak disampaikan dari cerita tu... 2012 adalah cerita yang bermaksud bahawa DUNIA akan mengalami KIAMAT EKONOMI yang amat dahsyat dima pada masa itu nilai matawang kertas akan jatuh menjunam kerana ISRAEIL akan mensasarkan US DOLLAR sebagai sasaran utama untuk melumpuhkan Ekonomi matawang kertas dunia... Sekarang ISRAEIL sedang giat mengeluarkan COIN buatan mereka secara besar~besaran.... Kita pernah ada sejarah pada tahun 1718masihi USD pernah hilang taringnya 95% " http://bankemas.blogspot.com/2010/12/pada-hari-terkuburnya-usd.html " <-sila baca artikal sejarah kejatuhan USD disini~

Saya disini cuma nak menyampaikan info untuk semua diluar supaya bersiap sedia dari sekarang... Terpulang pada individu diluar sana menganggap saya nak mempromosi atau berniaga... tapi apa yang disampaikan adalah fakta sedia ada yang menjadi sejarah pada 293tahun lalu...

ok,sampai sini jelah info ni..... bawah ni saya kasi link untuk anda² diluar mencuba Software Online Convert Coin ISRAEIL kepada semua jenis matawang DUNIA termasuk MALAYSIA~ Fikir2kan lah sahabat diluar sana....

" http://coinmill.com/ILS_calculator.html "

*Rasul ALLAH pun ade berpesan.. simpanlah 20DINAR setiap seorang dari kamu~ kenape baginda pesan begitu? fikirlah dgn hati yang tenang & akal yang waras...

0 comments

Related Posts with Thumbnails
Loading...

ISLAMIC DINAR & DIRHAM

Photobucket

BloGger Yg Best²~

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Hutang Amerika Syarikat:

$14 Trilion USD

National Debt Clock
Diskaun 1% ~ 4% diatas Terma & Syarat.
Discount 1% for Bunga Raya

Harga Ar-Rahnu AgroBANK

Jenis EmasHarga/gram
999
RM176.50
950
RM167.70
916
RM161.80
875
RM154.50
835
RM147.10
750
RM132.40
Hanya untuk barang kemas sahaja!! kemaskini : 3/6/2011
*Dealer GCP AD1487 - Khuzai Mansur
Seremban-Nilai,N.Sembilan.
>0126179128

Rangkain Dealer~
*AD1566 - Syaiful Azrien
Kinrara-Puchong-Cyberjaya-Semarak-Sentol
>0126910678
Blog -> ProNiagaEmas

*AD1650 - Che Abdullah
Nilai-Putrajaya-Kajang-Bangi-Serdang
>0134233378
FB - Che Lah

Malaysia Gold & Silver Spot