.:TemPah Disini~



SEJARAH DAN LATAR BELAKANG
Apa itu Morhabshi dalam ramuan Minyak?


Menurut Wikipedia: Morhabshi (English: Myrrh) merupakan bahan resin berwarna merah keperangan, diambil daripada getah kering pokok Commiphora Myrrha. Tumbuhan ini juga tumbuh di negara Somalia dan bahagian timur Ethiopia. Bahan getah beberapa spesies Commiphora dan Balsamodendron lain turut dikenali sebagai Morhabshi (myrrh), termasuk dari C. erythraea (kadang kala dikenali sebagai Morhabshi India Timur (East Indian myrrh), C. opobalsamum dan Balsamodendronkua.



Berita ASB setiap hujung tahun~

Posted by kHuzai Sabtu, Januari 1

Berita ASB

tQ~to pokli.com
salam...


ramai orang gembira tengok dividen ASB dah di umumkan....alhamdulillah......sebab tu best kalau simpan ASB...dapat pasif income 7.5% dan bonus 1.25%....


gambar tahun lepas...macam sama jer....hehehehe


ada 200k? dapat la RM15k++....lepas dah buat beli emas 100g....hehehehe....
dapat pasif income pastu buat tambah pasif income lain pulak.....bijak-bijak...

tahukah anda....pendapatan yang sekecil 7.5% ni la di jamin oleh kerajaan dan selamat....nak lagi berisiko...banyakkk pelaburan di luar sana....hehehee....(baik tak payah)

Tapi...kalau simpan emas????

kenaikan adalah melebihi.27% (harga di cerap dari 21 dec 2009 - 22 dec 2010)



Harga 22 Disember 2010 =USD1385.20
Harga 21 Disember 2009 =USD1090.20

kenaikan 27% bagi tahun 2010......tolak inflasi 4%...cukai 1.5%....zakat 2.5%.......bersih 19%
ada emas 1kilogram? hehehehe belum pulangan pada sesiapa yang simpan ASB..pastu buat OD...pastu guna buat beli emas....:)


Fast Action Fast Result

0 comments

Related Posts with Thumbnails
Loading...

ISLAMIC DINAR & DIRHAM

Photobucket

BloGger Yg Best²~

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Hutang Amerika Syarikat:

$14 Trilion USD

National Debt Clock
Diskaun 1% ~ 4% diatas Terma & Syarat.
Discount 1% for Bunga Raya

Harga Ar-Rahnu AgroBANK

Jenis EmasHarga/gram
999
RM176.50
950
RM167.70
916
RM161.80
875
RM154.50
835
RM147.10
750
RM132.40
Hanya untuk barang kemas sahaja!! kemaskini : 3/6/2011
*Dealer GCP AD1487 - Khuzai Mansur
Seremban-Nilai,N.Sembilan.
>0126179128

Rangkain Dealer~
*AD1566 - Syaiful Azrien
Kinrara-Puchong-Cyberjaya-Semarak-Sentol
>0126910678
Blog -> ProNiagaEmas

*AD1650 - Che Abdullah
Nilai-Putrajaya-Kajang-Bangi-Serdang
>0134233378
FB - Che Lah

Malaysia Gold & Silver Spot