.:TemPah Disini~



SEJARAH DAN LATAR BELAKANG
Apa itu Morhabshi dalam ramuan Minyak?


Menurut Wikipedia: Morhabshi (English: Myrrh) merupakan bahan resin berwarna merah keperangan, diambil daripada getah kering pokok Commiphora Myrrha. Tumbuhan ini juga tumbuh di negara Somalia dan bahagian timur Ethiopia. Bahan getah beberapa spesies Commiphora dan Balsamodendron lain turut dikenali sebagai Morhabshi (myrrh), termasuk dari C. erythraea (kadang kala dikenali sebagai Morhabshi India Timur (East Indian myrrh), C. opobalsamum dan Balsamodendronkua.



PenDapaTan TerUmpuK Dari Mr. Nuffnang.....

Posted by kHuzai Rabu, September 29

Buat PertaMa² kali aku dapat Pendapatan Terumpuk... (hahahah...) agak lawak bunyinya,yela... 1st dpt,1st dpt tgk...alamakai [+RM0.02] jumlah bayaRan PulaK [RM0.01]... hemmmm.... aku pun xphm sgt..so Nuffnang Kasi banyak man pun amik jela... tQ~ tu Nuffnang/.... heheheh~

*Yg dkt BawaH ni KEMPEN...dah banyak sgt dpt,alhamdulillah.... tapi check xsampai lagi.... emmmm,bila le agaknyer aku nk dpt check dari Nuffnang ni... tungguuu...................

*kalau xnampak sila Le KLIK image & ZO0M'er~

4 comments

  1. jeles dgn org2 yg tguu cek. hehe!
    knpa aku kempen tak dapat2 ek?

     
  2. kHuzai Says:
  3. mesti dpt nanti.. tunggu jela...
    aku pun belum dpt lagi... masih menunggu...

     
  4. Anne Says:
  5. wahhhh..panjang tu list.me baru beberapa je.huhu

     
  6. kHuzai Says:
  7. hemmmm..... panjang pun belum dpt lg check nyer... :D

     
Related Posts with Thumbnails
Loading...

ISLAMIC DINAR & DIRHAM

Photobucket

BloGger Yg Best²~

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Hutang Amerika Syarikat:

$14 Trilion USD

National Debt Clock
Diskaun 1% ~ 4% diatas Terma & Syarat.
Discount 1% for Bunga Raya

Harga Ar-Rahnu AgroBANK

Jenis EmasHarga/gram
999
RM176.50
950
RM167.70
916
RM161.80
875
RM154.50
835
RM147.10
750
RM132.40
Hanya untuk barang kemas sahaja!! kemaskini : 3/6/2011
*Dealer GCP AD1487 - Khuzai Mansur
Seremban-Nilai,N.Sembilan.
>0126179128

Rangkain Dealer~
*AD1566 - Syaiful Azrien
Kinrara-Puchong-Cyberjaya-Semarak-Sentol
>0126910678
Blog -> ProNiagaEmas

*AD1650 - Che Abdullah
Nilai-Putrajaya-Kajang-Bangi-Serdang
>0134233378
FB - Che Lah

Malaysia Gold & Silver Spot